Support

Supportavdelingen er bemannet for å kunne yte så god støtte som mulig for våre kunder.

Innvalg 1 Brukerstøtte
Ti supportkonsulenter jobber med telefonsupport. De håndterer i tillegg e-post og de løser bestillingsoppgaver for våre brukere. Telefonsupport inngår i support- og vedlikeholdsavtalen og kan benyttes ubegrenset (se åpningstider nedenfor). Supportkonsulentene kan hjelpe deg med spørsmål relatert til bruken av System X, ønsker og mulige feil.

Innvalg 2 Teknisk support
Fem konsulenter jobber med teknisk support. Deres oppgave er å hjelpe kundene med driftsrelaterte oppgaver. Denne tjenesten dekkes normalt ikke av vedlikeholdsavtalen og dere vil derfor bli bedt om å fylle ut et bestillingsskjema før arbeid igangsettes.

Tjenesten tilbys som et komplement til de tjenestene som utføres av kundenes datafirmaer. Det kan gjelde installasjon og kontroll av installasjon i forbindelse med bytte av server, eksternt utstyr, spørsmål og hjelp ved unormale driftsrelaterte hendelser som disk-, databasekræsj osv.

Skjemaansvarlig – populært kalt «Skjemadamen»
En konsulent jobber full tid med tilpasning og vedlikehold av skjemaer. Skjemadatabasen består i dag av over tusen ulike skjemaer. Alle brukere har tilgang til hele skjemabiblioteket og kan velge skjemaer fra dette for å bygge opp sin egen interne skjemaliste.

EDI-konsulent
En konsulent jobber full tid med å sette opp nye elektroniske partnere og sende testhenvisninger til Sykehus.
I en travel hverdag er det ikke alltid at epost vil bli behandlet samme dag. Dersom det haster anbefaler vi at dere ringer oss.

Driftsmeldinger:

Det er for tiden ingen registrerte driftsmeldinger.

Vennligst ta kontakt med vår kundesupport på telefon 48225780 for assistanse.